2014. június 3., kedd

Be my love


Ajánlott dal:
Taeyeon (SNSD) - 사랑 그 한마디 (Love, The Only Word)


Taeyeon
Taeyeon az ágya szélén ült, és a telefonján lévő képeket nézegette. Mindegyikben az volt a közös, hogy egy fiatal srác mosolygott vissza rá a kijelzőről. Ahogy ujjaival tovacsúsztatta a fotókat, lélekben néhány másodperc erejéig visszautazott térben és időben, hogy újra átélje az akkor történteket.
Habár valamennyi képhez egy-egy kellemes emlék kötötte, minden egyes fotónál megszakadt a szíve, és minél tovább lapozgatta őket, annál kevésbé tudta visszatartani könnyeit. Torkában egy hatalmas gombóc duzzadt, pillanatok kérdése volt, hogy mikor törik el nála végleg a mécses.
Ekkor valaki kopogott a szobája ajtaján. Tae nem válaszolt, de Tiffany a hallgatást beleegyezésnek vette, és benyitott hozzá.
– Hogy vagy, Unnie? – kérdezte együtt érző szomorúsággal.
Tae még mindig hallgatott, továbbra is kővé dermedt mozdulatlansággal nézte a telefonjának kijelzőjén világító képet. Tiffany leült mellé, és barátian átkarolta.
Tiffany
– A tavalyi nyaralásotok képei? – kérdezte Fany szomorkás mosolyt erőltetve magára.
Taeyeon megtörölte könnyeitől felszántott arcát, és igenlő bólogatás közepette válaszolt:
– Igen, ez Jeju szigetén készült – fordította a készüléket Tiffany felé – Itt éppen a repülőtéren tébláboltunk, mert a lassúsága miatt lekéstük a járatunkat, és nem voltak hajlandóak visszaváltani a jegyünket. Pénzünk meg nem volt másik jegyet venni, és végül fellógtunk egy kompra. Milyen mérges voltam rá… – mosolyodott el Tae, de szemei még mindig könnyekkel voltak tele.
– Emlékszem, mesélted, hogy a hajóúton teljesen átáztatok, mert esett az eső, és elárasztotta a búvóhelyeteket! – helyeselt Tiffany.
– Ez a fotó pedig a kínai előadássorozaton készült, ez pedig a Gyeongju-i „Cheomseongdae” csillagvizsgálónál… – mutogatta Taeyeon a többi képet is, mikor hirtelen keserves zokogásba kezdett, mire Tiffany vigasztalóan átölelte.
– Ssshh… – nyugtatta – Nyugodj meg Unnie, a közös szép emlékeket őrizd meg csak magadnak!
Taeyeon erőt vett magán, és abbahagyta a sírást.
– Olyan érdekesek az érzelmek… Ha lenne rá lehetőségem, hogy megint vele lehessek, biztosan máshogy cselekednék. Még soha nem volt egyetlen ilyen fiú sem, akivel ilyen jól megértettük volna egymást, de én akkor máshogyan gondolkodtam, nem akartam tudomást venni arról, hogy ő talán szerelmes belém… Miért csak akkor jöttem rá, hogy mennyire fontos nekem, mikor már többé nem láthatom? – szipogta ismét a könnyeitől küszködve Tae.
– Mikor beszéltél vele utoljára? – kérdezte Tiffany.
– Egy jó ideje nem találkoztunk, de itt van az utolsó üzenet, amit nekem írt... Sosem bocsátom meg, magamnak, hogy nem válaszoltam neki… – mondta Tae, és átnyújtotta a telefonját barátnőjének.
Tiffany kezébe vette a készüléket, és olvasni kezdte a fiú Tae-nek írt utolsó üzenetét.
 „Először is ne haragudj rám, hogy így, chat-en küldöm neked ezt az üzenetet, de tartok tőle, hogy személyesen nem tudnám a szemedbe mondani, amit érzek.
Szeretném, ha tudnád, hogy az egyik legjobb dolog volt, ami történt velem az életemben, hogy megismerhettelek, illetve kimondhatatlanul nagyra értékelem, és sokat jelent számomra, hogy a bizalmadba avattál, és a barátodnak mondhatom magam…
A megannyi közös program mindegyikén felejthetetlen élményekkel gazdagodtam, mindemellett mindig csodásan éreztem magam veled. Emlékszel az első találkozásunkra? Én igen…
A netes csillagászcsoport tagjaiként megbeszéltünk egy találkozót, és szokás szerint hamarabb érkeztem a megbeszélt helyre, a vasútállomásra, hogy indulhassunk Gyeongju-ba. Akkor még nem is sejtettem, hogy milyen változást indít el bennem a későbbiekben az nap.
Eleinte „csak” jó volt egy olyan valakivel beszélgetni, akivel hasonló, szinte ugyanolyan az érdeklődési körünk, mivel az én ismerőseim között nincs olyan, akivel a csillagászat iránti rajongásomat meg tudtam volna osztani. Biztosan kinevetsz miatta, de így, utólag visszagondolva legelőször talán akkor éreztem, hogy kivételes lány vagy, akire hevesebb szívdobogások közepette gondolok, mikor kiderült, hogy te is anime rajongó vagy. Akkor még nem tudtam ezt az érzést hová tenni, nem is tulajdonítottam neki jelentőséget, hiszen csak eggyel több közös érdeklődési kapocs volt akkor.
Amikor Jeju szigetén voltunk, úgy éreztem, végre van valaki, akivel érdemes eltölteni az időt, miközben végig jól érzem magam. Igaz, te akkoriban nem voltál a legjobb lelki állapotban, de számomra sokat jelentett, hogy mosolyogni, nevetni láthattalak közben. Azon az estén, mikor rájöttél, hogy a barátod megcsalt, a szívem szakadt meg, hogy ilyen szomorúnak láttalak. Még akkor sem voltam benne biztos, hogy mi volt ennek a pontos oka. Dühös voltam magamra, a tehetetlenségemre, hogy nem tudlak megvigasztalni, és bármit teszek, attól még a szíved fájdalmát nem tudom orvosolni…
Alapvetően szerencsés ember vagyok abból a szempontból, hogy több igaz barátom is van, akikre tudom, hogy bármikor számíthatok. Azt bizonyosan tudtam, hogy többet jelentesz számomra, mint egy „átlagos” lány barát, viszont ezután döbbentem rá, hogy a legjobb barátaimra, akiket nagyon szeretek, egyáltalán nem úgy gondolok, mit rád. Nagyon nehéz a barátság és a szerelem között éles határvonalat húzni, és megmondani, hogy „ettől a ponttól kezdve nem a barátom, hanem a szerelmem vagy”, nincs is értelme. Azt érzi az ember… Na igen, utólag…
Egy barátra nem úgy gondolok, hogy ha nem vagyok vele, akkor szinte fizikai fájdalmat okoz a hiánya, és azt várom, mikor láthatom legközelebb… Amikor egy barátodra gondolsz, hogy vajon jól van-e, mit csinálhat, nem az egész napod, és nem minden napod erről szól…
Azonban, mint barátod, csődöt mondtam… csődöt mondtam azért, mert mostanra tudom, hogy egy óriási kínszenvedés lenne számomra, ha végig kellene nézzem, hogy valaki mást szeretsz, és vele lennél együtt. Ez volt a leginkább meggyőző érv amellett, hogy nem tudok a barátod lenni, hiszen a barátok támogatják a másikat, ha hasonló esetről van szó, azonban én erre úgy érzem, képtelen lennék…
Ugyanakkor rettenetesen rossz érzés lenne, ha emiatt kizárnál a bizalmadból, hiszen őszintén érdekel, hogy mi van veled, és sosem bocsátanám meg magamnak, ha az érzéseim miatt elveszítenélek. Ha emlékszel, pontosan te voltál az, aki azt mondta, hogy a szívünk érzései ellen nem tudunk mit tenni, és nincs választásunk, hogy ki az, akibe beleszeretünk… Velem is ezt történt, úgyhogy csakis emiatt nem kérek tőled bocsánatot az érzéseimért.
Őszintén remélem, hogy megtalálod a boldogságot, valaki olyan mellett, aki jobban megérdemel nálam, mert annyira megérdemelnéd…”
Tiffany mire végigolvasta a sorokat, maga is sírni kezdett, és Taeyeonra nézett, aki úgy érezte, hogy a szíve kiszakad a helyéről.
– Miért nem válaszoltál neki? – kérdezte végül Fany.
– Azért, mert nem viszonoztam az érzelmeit… – hajtotta le fejét Tae – Egy héttel később halt meg autóbalesetben…


6 megjegyzés:


  1. Tyuhuuuh, itt is volnék. :3

    Na, hát igen. Ez aztán szomorú volt, főleg az utolsó mondattal adtad meg a lökést afelé, hogy depis legyen az ember.
    Azzal vigasztalom magam, hogy a férfi csak egy hétig bánkódott a válaszra várva. Talán lehetséges, amiatt szenvedett autóbalesetet, mert Tae nem válaszolt neki? Érdekes, az tény.
    De egy a biztos, márpedig az, hogy annyira kíváncsi vagyok, ki ez a férfi?! Nagyon birizgálja a fantáziám ám. Szegény férfit sajnálom, bár az egy picit furcsa volt, hogy olyan szépen használta a szavakat. Ilyen szépen ír egy barátnak? Jó, tudom, hogy a szerelmének írta, de akkor is. XD A lényeg, hogy nagyon szépen összefoglalta az érzéseit, nagyon tetszett.
    Arra lennék még kíváncsi, hogy a férfi karaktert mintáztad valamennyire magadról, vagy csak úgy jött a személyisége? Nagyon kedvesnek tűnik és tiszta szimpatikus annak ellenére, hogy szinte semmit nem tudtunk meg róla a levélen kívül.
    Pont oneshonak való volt az egész történet. A kevés szereplő és az egyetlen egy helyszín nagyon jól megadta a hangulatot. Nekem tetszett.
    Köszönöm szépen, hogy olvashattam, és szívesen olvasnék még tőled mást is. Hujjjj, tudom, hogy nem illik ilyet mondani, de valami Sungmineset is írhatnál. :3 Egy jó kis oneshatot vele. Imádom azt a férfi. :D Na, mindegy is. További jó írást neked. *csak elolvastam este, nem felejtettem el. ;)*

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is köszönöm szépen a kommentet! :)
      Örülök, hogy elgondolkodtál a történeten, és ilyen sok kérdést vetett fel! Lássuk csak... XD
      Ezeknek az ún. "one shot"-oknak az az előnye, hogy egy-egy elejtett (fél)mondatból az olvasó képzelete szabhat határt a történet előzményének, vagy épp az azt követő események továbbgondolására (ilyen "nyitott kapu" pl. az autóbaleset, amit említettél, lehetséges, hogy emiatt, vagy épp a véletlen műve, de lehetséges, hogy a sors akarata...
      A fiút szándékosan nem nevesítettem, bárki lehet (akár én is ;) ), annak viszont örülök, ha szimpatikussá vált. Próbáltam úgy körülírni a karaktert, hogy egyszerre tudjunk meg róla "mindent" és "semmit"... tulajdonképpen ő a főszereplő, pedig nem is szerepel a történetben.
      Igen, magam is úgy gondolom, hogy ennél feleslegesebb lett volna bővebben kifejteni, igyekeztem ennek megfelelően minimalizálni az infókat olyan módon, hogy mégis teljes lehessen...
      A befejezés pedig azért lett ilyen, hogy a visszafordíthatatlanságot jelképezze, azt, hogy egyszer élünk (egyik kedvenc mondásom: "there's no save game in real life" :) ).
      Eddig ezen a történeten kívül egy másik fanfiction-t írok, az viszont egy nagy lélegzetű, összetett sztori, sok szereplővel, szövevényes történettel, és jelenleg az 50. résznél járok vele, kb. 75 részesre tervezem... Sungmin is szerepel benne, igaz, nem az elejétől... (a linkajánlóban találod annak a blognak a linkjét, ha érdekel ;) )
      Köszönöm még egyszer a kommentet, a kedves véleményt, és a biztatást! :)

      Törlés
    2. Tudom, hogy te írod a SoL-ot. :D De én egy különállót olvasnék szívesen Sungminről. :3
      A nyitott dolgokat meg tudom, és gondoltam, hogy nem a véletlen folytán sikeredett ilyenre a fici. :D De tudod... ami a gondolataimban van, azt "papírra" vetem, hogy legalább a tudatát tudd annak, hogy én elgondolkodtam raja és kikészít, hogy nem tudom. xD Jó, ez enyhe túlzás, de tény, hogy érdekel. Mindenkit gondoltam én már oda, de leginkább sujus tagokat meg persze téged. Nem tudom, miért gondoltalak oda, de odagondoltalak téged is. :D
      Esetleg téged is izgat a csillagászat. :D Amúgy jó, hogy a semmit, de mindent taktikát választottad. :D Én is szoktam ám ilyeneket csinálni. Ezer meg egy kérdést hagyok egy oneshotban. :D Van egy, ahol körülbelül csak kérdésekkel olvassa végig az ember. :D Szerettem írni. :3
      Az a mondás: There's no save game in real life, nagyon tetszik. :D Eszembe juttatja azokat az időket, mikor nagy ps játékos voltam és nyomattam a játékokat. Imádtam, hjaj úgy játszanék megint. Mondjuk egy kis Davel may cry-t huhuuhu. *-*
      Na, de inkább hagyom is az elmélkedéseimet. :D *még mindig suttogom, hátha "kedved támad" írni egy Sungmin onehsotot* XD :D

      Törlés
    3. Oké-oké, értem... :D :D :D
      Ritkán írok, és elsősorban az SNSD-tagokat szemeltem ki magamnak fici-szereplőknek, bár a TSOL kapcsán megismerkedtem néhány SuJu-taggal is. Lehet, hogy az egyik leendő one-shot-omban szerepelni fog Sungmin is, ha már ilyen szépen "suttogod" :D :D
      Nagyon is örültem neki, hogy megosztottad velem, hogy elgondolkodtál a történeten, illetve a fiú személyét illetően! (Egyébként érdekel a csillagászat, ha már itt tartunk ;) )
      Régebben én is sokat játszottam ps-en, pc-n... régi szép idők... XD

      Törlés
  2. Tökéletesen leírtad az emberi lények tökéletlenségét: a kincs ott van e szemünk előtt, de nem vesszük észre, csak akkor, mikor már késő.
    Nagyon szép volt a fiú levele, mély érzésekről, megfontoltságról, és felelősségteljességről árulkodik.
    A fiúk kiléte engem is izgat. Persze, a SOL kapcsán Leeteuk ugrott be. :-)
    Örülök, hogy os-t is okvashattam tőled, és várok még sok ilyet! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hogy elolvastad, és a véleményt is! :)
      Igen, a SOL kapcsán nem is csoda, ha ő jutott eszedbe! XD
      Igyekszem majd még írni több os-t, remélem azok is elnyerik majd a tetszésed! :)

      Törlés